דף הבית > חדשות ופרסומים > ניהול איכות (QMS) טכנולוגי – הצעד הבא!

ניהול איכות (QMS) טכנולוגי – הצעד הבא!

Quality Management by TeCH

ארגונים רבים בישראל עובדים באופן יום יומי עפ"י נהלי עבודה כתובים, נהלי איכות, ואף נהלים "לא כתובים" אשר משרים סדר ואירגון בין מסדרונות החברה.

ארגונים כאלו ואחרים רואים את נהלי האיכות והטפסים השונים כמעמסה, וזאת בצדק.

עם תהליך המודרניזציה הטכנולוגית ההולך וגובר בשנים אלו, מרבית ממוסדות הממשלה מפעילים אתר אינטרנט או אמצעי טכנולוגי כזה או אחר.

יש להדגיש כי ישנם תחומים בהם אסור לוותר על "טופסולוגיה", תחומים אלו מאופיינים בקהלי יעד אשר רגילים למלא טפסים, כאלו שילכו עד למשרד כדי להגיש את הטופס.

בעוד כמה שנים תופעה הזאת תיעלם מן העולם ונישאר עם השירותים הטכנולוגיים השונים, כבר היום ניתן לראות העברת כספים, חידוש רישיון נהיגה ואף הזמנת מקום בבית מלון וטיסה לחו"ל, האם לפני 10 שנים האמנתם שדבר כזה יכול לקרות? התשובה היא לא.

הטכנולוגיה מתפתחת באופן יום יומי ולנו אסור להישאר במקום, להישאר במקום משמעותו ללכת אחורה.

בין כל ההתפתחויות הטכנולוגיות בשנים האחרונות, יותר ויותר תחומים מבצעים שדרוג טכנולוגי ובהן כמובן תחום התקינה הישראלית והבינלאומית.

שירות התקינה מאופיין בטפסים רבים, דבר המקשה על ארגונים רבים לבצע הטמעת תקנים באופן יעיל,ובאותו אופן מאט את הטמעת התהליך מבחינת זמנים.

חברת Nextep, המובילה בייעוץ בתחום התקינה הישראלי מתמקדת בשנים האחרונות בתהליך פיתוח טכנולוגי חדשני, דבר שבאופן מובהק יהפוך את עבודת הטופסולוגיה בתחום האיכות ליעילה ונכונה.

Nextep Center היא המילה האחרונה בתחום התקינה, מדובר במערכת אינטרנטית הפועלת תחת צוות מנוסה של יועצים ומנתחי מערכות איכות.

שירות Nextep Center נחשב לשירות חדשני המאפשר לארגונים להיפטר מהטפסים הרבים הכרוכים בתהליך הטמעת תקני האיכות, יחד עם זאת המערכת מאפשרת לארגונים רבים להתייעל בתחומים רבים כמו: שביעות רצון לקוחות, מבנה ארגוני, תיעוד תלונות וחריגות, בניית מערך קורסים והדרכות שנתי.

בשנים האחרונות שירות Nextep Center הוביל יותר מ-1,000 ארגונים בתהליך הטמעה טכנולוגי של תקני איכות.

אם עד היום הטמעת תקן ISO 9001 היה עבורכם עבודת אדמיניסטרציה, כיום מדובר על שירות המחליף את העבודה המתישה, שמשאיר את הדפים והקלסרים מאחור.

מערכת Nextep Center נחשבת ליעילה, ידידותית, ומובילה בתחום האיכות.

תוכלו לצפות בסרטון ולהחליט בעצמכם:

טופס תחתון

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לניהול איכות טכנולוגי?

מלאו פרטים או צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!
  • טלפון

    03-9550222

  • מרדכי רוז'נסקי 18 כניסה ב',
    א.ת חדש ראשון לציון

  • א' - ה'
    08:00-17:00